Another Christmas past

Merry Christmas everyone. I’m going to write a Christmas wrap up tomorrow or so, but just wanted to briefly say hello and that my funk is slowly lifting.

B handed me my present this morning, and when I opened up the jewlery box he said, “I saw that and thought it might remind you of your Mom.” It’s a white gold angel holding a yellow gold heart, with little diamonds along the hem of her dress, on a white gold chain. I cried. He had no idea how much Mom loved angels. It was the perfect gift.

He enjoyed his present, a new wide screen computer monitor. He was very much surprised, which was good, as he is hard to buy for and even harder to surprise.

I guess this was more than I planned to write. Today was better than yesterday, which was very emotional for me.

I look forward to hearing about everyone’s holiday!

*hugs to all*

10 Comments

Filed under gratitude, holiday, misty eyes, mom

10 Responses to Another Christmas past

  1. I’m glad you are in a better mood. Not nice when you’re down.

    Would you have a sample of what Allex sounds like? I wanna hear him, but i’m on windows.

    Take care, and happy christmas. I got loads of nice stuff too. I’ll have to write a blog post saying what all i got.

  2. Merry Christmas Ro!! What a great present he thought of. I’m glad to hear you had a great Christmas, so did we. I will probably post up soon so be watching!!

  3. Ro

    I don’t have any good samples of Alex. I’ve got another friend who was looking but didn’t find anything. Actually no, she found something, that’s a lie. Now where is it. Hmmm. Let me get back to you when Carin gets back because she’s the one who found it.

    My Christmas really begins now, since my family does cash. So I buy my gifts afterwards. Wait until I write about the ring I bought myself 😉

  4. Glad you guys had a nice day. I, for one, am ready for a new year!

  5. Ro

    It’ll definitely be interesting to see what’s in store. I’m sure glad to have the blog now hehe. Sometimes I wonder how I managed without it.

  6. Aww give that B man a great big hug.

    Hmmmm arg I gave you the link but for what comment thread? I can’t remember! hmmm hmmm hmmm. meow. Croissant. Shh.

  7. Ro

    This is reminding me of when you first found my blog and were commenting on old posts hahaha!!! I don’t remember which comment thread that was on. I wish I had bookmarked the link. Function function meep meep.

  8. Maybe when I’m so hung over that I can’t function, I’ll go digging through your blog to find it. Meep.

  9. Ro

    Wait, it was my blog? I thought it was on yours. Crap, I can’t remember. No, I think it was mine. I think I remember saying now I had the link for safe keeping. Yeah, so safe I can’t find it.

  10. Yup it was yours. I remember botching the link once in the comments when I looked it up.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *